Visszatérítési politika

Szabályzatunk 14 nap. Ha 14 nap telt el azóta, hogy Ön megkapta a terméket, sajnos nem áll módunkban visszatérítést vagy cserét felajánlani.

Ha a hét folyamán, a rendelés leadásától számított 24 órán belül meggondolja magát, akkor közvetlenül visszatérítjük az árát.

A megrendeléseket csak 24 órával a leadásuk után dolgozzuk fel, hogy a vásárlók által elkövetett hibákat vagy véleményváltoztatásokat korrigálni tudjuk. Ezt követően, ha a megrendelést már feldolgoztuk, a termék kiszállítása, átvétele és a megadott címre történő visszaküldése előtt már nem áll módunkban visszatérítést fizetni a meggondolás megváltoztatása miatt.

Ahhoz, hogy a rendelés visszaküldését igénybe vehesse, a terméknek feltétlenül használaton kívülinek és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt megkapta. Az eredeti csomagolásban kell lennie, hogy az Ön költségén visszaküldhessük az általunk megadott címre.

A visszaküldéshez ellenőrizni fogjuk, hogy valóban az Ön megrendeléséről van-e szó a rendelés száma és/vagy a megrendelés leadásakor használt adatok alapján. Ez valószínűleg az Ön e-mail címe lesz.

Két lehetőség van arra, hogy a visszaküldést érvényesítsük. Vagy visszaigazoljuk a csomag átvételét az Ön által megadott visszaküldési címre, vagy Ön küld nekünk egy szkennelést vagy fényképet annak bizonyítékaként, hogy a csomagot visszaküldték az Ön által megadott címre. Az első esetben a küldeményt nem szabad a gyártó címére küldeni. A második esetben postai átvételi elismervény vagy szállítólevél fogadható el.

Megkérhetjük, hogy várjon, amíg megkapjuk az árut, és ne küldjön nekünk bizonyítékot a visszaküldésről. Visszatérítési igény esetén szükség lehet a csomag megvizsgálására. Erre az ellenőrzésre a visszatérítés feldolgozása előtt kerül sor, ha van visszatérítés.

Ha Ön egy terméket kap, és azt állítja, hogy a termék rossz állapotban van, és visszatérítést szeretne, de nem hajlandó fényképet küldeni a kapott termékről, nyilvánvalóan megkérjük, hogy küldje el a terméket egy meghatározott címre, hogy a megrendelésében szereplő terméket megvizsgálhassuk.

Miután a csomagot megkapta, a visszatérítésre csak az ellenőrzés után kerül sor (vagy nem kerül sor). Az ellenőrzés után megállapíthatjuk, hogy a termék jó állapotban van. Erről fénykép és/vagy videó segítségével tájékoztatjuk Önt, ebben az esetben a visszatérítést megtagadjuk.

Ez túlzott eljárásnak tűnhet. Néhányan azonban tisztességtelenek voltak, és az eddigi tapasztalatok alapján már nem hihetünk a szavuknak. Elnézést kérünk ezért, és szeretnénk, ha tudná, hogy minden egyes visszaküldés és visszatérítési kérelem esetén mindent megteszünk.

Minden visszatérítés esetén 2 €-t vonunk le minden egyes rendelésből. Ez a fizetési platformok és a feldolgozók költségeinek fedezésére szolgál.

Visszatérítés esetén, miután megkaptuk és megvizsgáltuk a visszaküldött terméket, küldünk Önnek egy e-mailt, hogy megerősítsük, hogy megkaptuk azt. Ezután tájékoztatjuk Önt arról a döntésünkről is, hogy jóváhagyjuk vagy elutasítjuk a visszatérítési kérelmét.

Ha a visszatérítési kérelmét jóváhagyjuk, azt feldolgozzuk, és egy bizonyos időn belül automatikusan jóváírjuk az Ön hitelkártyáján vagy eredeti fizetési módján. Ez az időkeret nem áll a mi befolyásunk alatt. Mi pedig értesítjük Önt, amint a visszatérítési folyamat a mi oldalunkon elindul.

Ha a visszatérítés késik vagy hiányzik, először ellenőrizze bankszámláját. Csak ezután lépjen kapcsolatba a hitelkártya kibocsátójával. Előfordulhat, hogy a visszatérítés hivatalos könyvelése késedelmet szenved.

Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. Előfordulhat, hogy a visszatérítés hivatalos könyvelése késedelmet szenved.

Ha e két lépés után még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, küldjön egy e-mailt a contactwebstore@proton.me címre. Az ügyfélszolgálat meg fogja kérdezni, hogy mindkét lépést elvégezte-e. Ha igen, az ügyfélszolgálati csapat ellenőrizni fogja az adatbázist.

Sajnáljuk, hogy ezeket a lépéseket kérjük, de szeretnénk maximális figyelmet fordítani a kéréseire. És sok időt veszítünk, ha a kérést nem előzik meg bizonyos lépések. Szeretnénk a lehető legnagyobb figyelmet fordítani a beérkező kérésekre.

Az akciós tételek esetében, ha visszatérítésre kerül sor, akkor az az akciós tétel árán történik, tehát a vásárló által fizetett áron, és nem a normál időszakban érvényes áron.

Cserék esetén csak akkor cseréljük ki a terméket, ha az hibás vagy sérült. Ha ez a helyzet, és ugyanarra a termékre szeretné kicserélni, kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a contactwebstore@proton.me címre.

Ajándékok esetében, ha a visszaküldeni kívánt terméket közvetlenül Önnek küldték, akkor a visszaküldött termék értékével megegyező értékű ajándék jóváírást kap. Ismét
csak akkor küldünk Önnek e-mailben ajándékutalványt,
ha megkaptuk a terméket.

Ha a terméket a vásárláskor nem jelölték meg ajándékként, vagy ha az ajándékozó inkább először átvette a terméket, és később adta át Önnek, akkor az ajándékot vásárlónak küldünk visszatérítést, és ő tudni fogja, hogy Ön visszaküldte a terméket.

A visszaküldések esetében Ön felel a saját szállítási költségeiért. Ezek a szállítási költségek nem téríthetők vissza, és ha visszatérítést kap, a visszaküldés szállítási költségeit levonjuk a visszatérítésből.

Attól függően, hogy hol él, a kicserélt termék kézhezvételének ideje természetesen változhat.

Ha 30 £ vagy annál nagyobb értékű terméket szállít, fontolja meg olyan szállítási szolgáltatás igénybevételét, amely lehetővé teszi a küldemény nyomon követését vagy a kézbesítés biztosítását. Nem tudjuk garantálni, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük