Gyakran ismételt kérdések

Szállítás és rendelés

MIKOR KAPOM MEG A RENDELÉSEMET?

Csapatunknak legfeljebb 10-15 munkanapot vesz igénybe a megrendelés feldolgozása, a termékek legyártása és (ingyenes) kiszállítása. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban megkapja a megrendelését, anélkül, hogy ez az áru minőségének rovására menne.

HOGYAN TUDOM NYOMON KÖVETNI A CSOMAGOMAT?

A megrendelésének előrehaladását az oldal alján található „Rendelés nyomon követése” linkre kattintva követheti nyomon.

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

Termékeinket világszerte szállítjuk. Nincs minimális rendelési mennyiség, és minden kiszállításunk ingyenes (kivéve Franciaország tengerentúli megyéit és területeit).

A RENDELÉSEM NEM TELJES

Ha a megrendelése több terméket tartalmaz, akkor a rendelkezésre álló készletektől és a szállítási raktáraktáraktól függően külön-külön küldhetjük el őket. Ne aggódjon, csomagja hamarosan megérkezik.

NEM KAPTAM MEG A RENDELÉSEMET

Probléma van a postával? Elveszett, eltört vagy megsemmisült csomag?

Biztonságos kézbesítésünkkel, az „AWSEO” cég alá tartozó oldalunk elintézi Ön helyett a vitás ügyeket. Az ügyfelek elégedettsége a mi prioritásunk. Mi nem hárítjuk át a felelősséget a szállítóra, és nem hagyjuk, hogy önnek kelljen gondoskodnia magáról. Teljes felelősséget vállalunk azzal, hogy azonnal új csomagot küldünk Önnek a saját költségünkön.

Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk e-mailben a contactwebstore@proton.me címen: csapatunk mindent megtesz, hogy megfeleljen elvárásainak.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük